Educa קורסים און ליין
ללמוד לתכנת בעזרת קורס תכנות אונליין

האם אפשר ללמוד לתכנת בעזרת קורס און ליין ?

האם תהיתם איך זה לעבוד בהייטק או להיות מתכנת ?
שלום קוראים לי ליאור ואני בתחום ההייטק למעלה מ 6 שנים. אני יכול לספר לכם שזהו תחום שיש בו משכורות טובות וכיף לקום בבוקר לעבודה.

פעם אני הייתי עובד בעבודות קשות כמו הובלות ושיפוצים ואלו היו עבודות לא קלות בכלל. אבל החלטתי שאני אוהב מחשבים ואני חייב לנסות ללמוד תכנות.

לתכנת תמיד נשמע לי של גאונים ואין לי מושג אם אני כזה בכלל. אז התחלתי ללמוד במככלה ולאחר כמה חודשים הבנתי שזה מה שאני אוהב וזה מה שאני רוצה לעשות. 

אהבתי את זה שאנחנו יוצרים מה שבא לנו ומפעילים את המוח במקום את הידיים וזה היה מוזר מאוד בהתחלה. וכל פעם שהיה לי קשה בזמן שלמדתי תכנות ,נזכרתי בבקרים שהלכתי לעבוד ללא כל חשק כלשהו ו זה נתן לי המון כח.

אתם נמצאים במקום שאתם רוצים לראות ולנסות את תחום ההייטק. אני יכול להגיד שאחרי קצת נסיון בתחום אני מציע לכם לעשות טבילה קטנה במים . לא צריך 3 שנים או תואר כדי לבדוק זאת .מספיק חודשיים של למידה מהבית.

 

רגע. אז האם כל אחד יכול ללמוד את זה?

התשובה היא כן.כל אחד שקצת אוהב מחשבים וזה מעניין אותו יכול לאהוב את עולם התכנות. לא צריך להיות בעל ידע גדול באנגלית. כי יש תרגום בגוגל ואילו כמה מילות מפתח שמהר מאוד תתפסו אותם.

ולגבי מתמתיקה גם כאן אין לכם חסם. 70% מהתחום לא דורש מתמטיקה ולי אישית לא ייצא להפגש יותר מדי עם זה באמת שזה לא צריך בכלל להדאיג אתכם.

 

אז איך אני מתחיל ללמוד את זה ?

אוקי אז ככה לפני שאני מפרט לכם אני רק רוצה להבהיר שבתחום ההיטק יש המון נישות פיתוח והמון שפות פיתוח. אפשר לפתח אתר אנטרנט חכם כמו  "זאפ" או "יד 2" ועוד אתרים חכמים.
ועוד. יש בניית אפליקציות שמתחלק לבנייה לאנדרואיד או לאייפון של אפל. וכמובן יש תחומים אחרים של בדיקת תוכנה שקצת יותר משעממת.
  ואפשר לפתח גם תוכנות למחשב כמו ווינזיפ או וורד או כל מיני תוכנות של המחשב.

אז לאחר שהבנו מה עושים המפתחים בתחום ההיטק או במילים אחרות כותבי הקוד. אתם יכולים להבין שכל מי שכותב קוד צריך לדעת בסיס מסויים כלומר כמה אבני דרך בסיסיות בתכנות כמו:
משתנים,לולאות,מערכים,פונקציות,מחלקות. אילו הם אבני הדרך הראשונות המרכזיות בתכנות שכל מתכנת לומד אותם מיד כאשר כאשר הוא מתחיל ללמוד תכנות.

מי שבונה אתרים לומד גם את הקוד שהדפדפן אינטרנט מבין שזה בעצם הדף שאתם רואים כאן שמורכב מ 3 רכיבים עיקריים:
Html,css,Javascript
זה לרוב נקרא צד לקוח. מה שהלקוח שזה הגולש באתר רואה בעצם. ומי  שיבנה אתרים בהמשך ילמד גם את זה.

למידת אבני הדרך בסיסיות
למידת אבני הדרך הבסיסיות שצריכים לדעת בכל שפת תכנות הם כמו שאמרנו קודם(משתנים,לולאות,מערכים,פונקציות,מחלקות בקצרה)  וכדי ללמוד אותם אתם יכולים לקחת קורס און ליין פשוט מאוד
.בעלות מינימאלית וללמוד את הבסיס כמו שצריך. ישנו קורס שנקרא "קורס מבוא לתכנות " של ליאור כבאזה ועוד קורס קורס מבוא לתכנות בג'אבה - ליאור כבאזה שבו מועבר כל הבסיס בצורה מאוד נקייה ומובנת.

לקחת את הקורס הזה יכול לקחת לכם כחודשיים או יותר .אבל לבסוף אם סיימתם אותו בהצלחה אתם תדעו שזה מה שאתם צריכים ללמוד ולהמשיך לפתוח אופקים בתחום ההיטק ולהפוך הידע שלמדתם בקורס למקצוע של ממש על ידי כך שתבחרו קורס בנישה שתרצו כמו בניית אתרים או בניית אפלקציות ועוד.

לסיכום
 מה שבא מהר ,הולך מהר. וכמו בכל מקצוע  חדש אתם תצתרכו להשקיע זמן לא קטן בעצמכם, כי אתם זו ההשקעה הטובה היותר. ככל שתלמדו יותר בכל תחום בחיים ככה תיהיו שווים יותר לארגון ולחיים שלכם.
וכדי להגיע למקום טוב שאתם רוצים להיות בו צריך לרוב לוותר על כמה דברים כמו טלוויזיה או משחקי מחשב שלא תורמים לכם כלום. ולהתחיל להיות סטודנטים לכל דבר.
המסלול התעסוקתי של חייכם יכול להשתנות בשנה אחת אם באמת תרצו בכך ותקדישו את הזמן. כמובן שללמוד זה משהו אחד ולעבוד בזה שזה משהו אחר. אתם חייבים לפתח אהבה למקצוע בכדי להצליח בו זה הדבר הפשוט ביותר.

אני מקווה שהארתי לכם קצת את העיינים , ואני מבקש לא לפחד לנסות ללמוד כל דבר שבא לכם . תמיד תוכלו לנסות ולדגום קצת את התחום שאתם תיהיו מעוניינים בו. יש לנו את כל החיים לעבוד, ותמיד יצוצו   בעיות חדשות.
חייבים לנסות דברים חדשים ולהתפתח.

שיהיה לכם המון בהצלחה בכל מה שרק תעשו ! העיקר שתיהיו שמחים ומסופקים ותקומו עם חיוך גדול.

  קורס מבוא לתכנות בשפת c#  לינק לקורס 
לינק לקורס 2 קורס מבוא לתכנות בג'אבה - ליאור כבאזה

החלטות קלות חיים קשים. החלטות קשות חיים קלים.

נושאים שלומדים בשפת התכנות

ג'אבה תכנות מונחה עצמים - Java OOP + כמה מבני נתונים 34 שיעורים


מעל 237 סטודנטים צפו בקורסים שלנו ולמדו תכנות בקלות !
עבור לקורס

ליאור כבאזה

ג'אבה תכנות מונחה עצמים - Java OOP + כמה מבני נתונים