Educa קורסים און ליין
קורס תכנות 3 חודשים ללמוד לכתוב קוד מאפס

קורס תכנות 3 חודשים ללמוד לכתוב קוד מאפס

מי לא רוצה להשקיע בעתיד ילדיו ? האם יש למישהו ספק שתחום ההייטק הינו אחד התחומים החמים והרווחים ביותר בעשור האחרון ?

 

מהו תכנות - כתיבת קוד

תכנות הוא בעצם כתיבת קוד בתחביר מסוים לפי שפת תכנות מסוימת. תכנות הוא מאין שפה כמו שפות אחרות (עברית, אנגלית, גרמנית...) התחביר של השפה הוא בעל דימון ברוב שפות התכנות כמו כן גם מילות המפתח כגון: (if,loop,return,int) וכן הלאה..... אנו רושמים את הקוד באחת מסביבות העבודה(IDE) ויוצרים תוכנות או אפליקציות (אתרי אינטרנט, תוכנות למחשב, שירותי מידע).

תכנות (כתיבת קוד) הוא תמיד נחשב לנישה של החכמים ולא סתם. המתכנת הינו אדם שכותב קוד וברוב הזמן צריך לחשוב נכון בדגש על "לחשוב" , חשיבה היא מעין שריר שאותו ניתן לאמן. בכל פעם שמכנת פותר בעיה הוא מאמן את "שריר" החשיבה ופתרון הבעיות(לוגיקה). עקב מצב החשיבה המתמיד זה המתכנת מסתכל על מצבים בחיים בצורה שונה יותר ויותר קל לו לפתור בעיות בחיים שצצות בגלל המיומנות הזו שהוא רכב.

אפשר גם לומר כי מי שיודע שחמט או ברידג' ישנה את המחשבה שלו בשאר הרבדים בחיים ם כי במשחקים הללו לומדים לחשוב כמה צעדים קדימה שזה משהו בכלל לא טריוויאלי.

 

למה כדאי ללמוד תכנות בגיל צעיר ?

אז כפי שאמרנו מלבד ההתפתחות המוחית, ללמוד תכנות בגיל צעיר יכול לתת יתרונות לנוער , למשל אם למד תכנות לפני הצבא , יכול לנסות לתפוס מקום בתחום התכנות בצבא כמו באחת היחידות המובחרות של 8200 (רף גבוה).

בנוסף לימוד תכנות בגיל צעיר יכול להביא למצב של התלהבות ורצון ללמוד עוד ולבד. וזה מעולה כי ככה הנער יוכל להתחיל ללמוד לבד מקורסים באינטרנט ולפתח גם סוג של עצמאות קטנה. אי אפשר לדעת לאיפה זה יכול לקחת את הילד שלנו אבל בטוח שזה לא יזיק לו כלל.

בנוסף רוב החומר המתקדם הוא באנגלית וזה משפר את האנגלית , במקרה שלי הייתי מתרגם המון מגוגל עד שכבר לא הייתי צריך את ה "גלגלי עזר" הללו.

 

איזה שפת תכנות כדאי ללמוד ?

בגדול בתחום הייטק (תוכנה) יש המון תוכניות וקייטנות של לימוד תכנות וזה דבר נהדר. אפשר גם בנוסף ללמוד שפת תכנות לבד מהאינטרנט שזה יותר מאתגר להתחלה אולם זוהי גם דרך. אני עדיף ללמוד את היסודות הראשונים (עמודיי הטווח) בעברית ואז להמשיך באנגלית את החומר הנוסף בגלל שמח שלנו נותן 100% ללמידה להבדיל מלימוד באנגלית אם הרמה לא הכי גבוה ששם המוח לדוגמא 60% ללימוד החומר ו 40% לתרגום והבנת המלל כמובן שיחס זה משתנה ברמת האנגלית של אותו הסטודנט.

כיום ישנם המון שפות תכנות מעניינות כמו :
Python, C# , Java , C++ , C , PHP מה שמשותף לכל שפות התכנות שהם מאוד דומות בעקרונות שלהם ולא משנה איפה הילד שלנו יתחיל, הוא ילמד מונחי יסוד בשפת התכנות כמו: משתנים , תנאים , מערכים , לולאות , פונקציות ועוד...

 

איפה ניתן למצוא קורס תכנות און ליין בעברית ?

יש המון אתרים ללימוד תכנות און ליין מרביתם במחירים מאוד נמוכים (עד 600 ₪) כמו האתר אדוקה ללימוד קורסים בתכנות און ליין. וקורסים אחרים יותר יקרים (1500 ₪ +).

כמובן שעדיף קורס תכנות און ליין בעברית כנקודת התחלה ידידותית. כתבתי קורס לימוד תכנות שפת C און ליין מאוד קליל כמובן בשפה העברית שהוא מלמד את שפת התכנות C כאשר בקורס זה לא צריך שום ידע קודם והוא מלמד מאפס את החומר. בקורס הזה יש שיעור חומרי, שיעורים לבית ולאחר מכן שיעור פתרון מאוד מפורט. הקורס בשפת סי אורכו כ 100 שעות והוא כולל פתרון מבחני מה"ט חיצוניים. (מעולה גם לסטודנטים הלומדים הנדסאי תוכנה).

אני מקווה שהבנתם במעט למה כדאי ללמוד תכנות כבר בגיל צעיר ואיך זה יכול לסדר כלכלית את עתיד ילדכם אם ירצה להתקדם התחום הזה


נושאים שלומדים בשפת התכנות

שפת c - הקורס המלא כולל מבחני מה"ט 109 שיעורים

התקנה סביבת העבודה - Visual Studio
עבור לקורס
קלט ופלט - Input & Output
עבור לקורס
הירריכה של בלוקים - code blocks
עבור לקורס
חלק 23: מבחני מה"ט מבוא
עבור לקורס
מה"ט שאלות טבלאות מעקב
עבור לקורס
מה"ט מערכים - arrays
עבור לקורס
מה"ט רשימות מקושרות - Linked List
עבור לקורס
מה"ט מטריצות - matrix
עבור לקורס
מה"ט מחרוזות - string
עבור לקורס

מעל 237 סטודנטים צפו בקורסים שלנו ולמדו תכנות בקלות !
עבור לקורס

ליאור כבאזה

שפת c - הקורס המלא כולל מבחני מה"ט