Educa קורסים און ליין
ללמוד קורס  C בקלות לבד עם קורס און ליין

ללמוד קורס C בקלות לבד עם קורס און ליין

שלום לכם אני רוצה להציג את עצמי. קוראים לי ליאור ואני מתכנת בכמה שפות תכנות משנת 2014. אני מאוד אוהב ללמד והכנתי קורס בשפת סי מאפס  ,הכי קל ונח שיש ללימוד שפת סי בצורה הכי נוחה ויעילה שיכולה להיות.

הקורס עובד במתכונת של:
1)שיעור החומר – אני מלמד נושא ולאחר מראה דוגמאות.
2)תרגילים לבית – אתם מקבלים תרגילים לבית בכמה רמות קושי.
3)שיעור פתרונות שבו נראה את האפשרויות שיש לנו לפתירת הבעיה.

ללמוד תכנות לבד מאפס זה לא קשה אבל זה מצריך מכם לפנות לזה זמן כמו בכל מקצוע שאתם רוצים ללמוד, לאלו מכם שהתחילו ללמוד תכנות או לאלו מכם שרוצים לדעת האם אני יכול להיות מתכנת בהייטק , הקורס תכנות בשפת c יכול להיות מעולה מכמה סיבות.

אחד מהן – הקורס הוא ווידאו וזמין לכם בכל זמן שתרצו. שתיים – אולי זה באמת לא מתאים לכם אבל למה לא לנסות אם אתם אוהבים מחשבים וחשבתם לקחת קורס און ליין בתכנות ?
 

האם הקורס בשפת c ילמד אותי לכתוב תוכנית מחשב ?

כמובן, לאחר שתלמדו לכתוב קוד בקורס הזה אתם תוכלו ליצור תוכניות בסיסיות משלכם. מה שהכי יפה בלהיות מתכנת הוא שאתם מפעלים את הראש שלכם ויוצרים (מה שבמקרה שלי לא ידעתי שאני מסוגל בכלל וזה תמיד נראה לי של גאונים) שווה לנסות לכתוב קוד בשפת סי אם אתם תתחברו לזה הריי שמובטח לכם עתיד בתחום ההייטק עם משכורות מאוד נדיבות.
 

טיפים לקורס תכנות און ליין בשפת סי

1)סבלנות – כמו בכל מקצוע למוח שלנו לוקח זמן להבין כל דבר. לי לקח לדוגמא שבועיים להבין איך לולאות עובדות , אז תיהיו סבלנים ותראו שזה ישתלם לכם.

2)אנגלית – לא צריך אנגלית כדי להתחיל כי אתם תשמשו באוצר מילים טכניות שאתם תלמדו אותם בשניה ואת המשמעות שלהם כמו (Int, if , while, char) וזה רק מילים שמורות בלבד , מאוד פשוט.

3)לא לוותר – נסו לשבור את הראש על כל תרגיל, גם אם לא הצלחתם וישבתם על תרגיל איזה שעתיים – לאחר שתראו את שיעור הפתרון אתם לא תשכחו את הפתרון.

4)לכתוב קוד מחדש – אני ממליץ לא לשמור קוד שכתבתם לדוגמא כי אם תכתבו כל פעם מחדש אתם תזכרו את הקוד יותר טוב ותבינו יותר טוב ( מניסיון).
 

מהו משך הקורס  ?

זה מאוד תלוי. אתם תכתבו קוד כבר בתוך 10 דקות במהלך הקורס הזה. הזמן הממוצע לקורס הינה 3 חודשים כאשר יש לך שיעור של חומר ותרגילים לבית שבהתחלה יקחו כ 10 דקות ולאחר מכן יכולים לקחת עד שעתיים.
אני חושב שצריך להתשכל על זה ככה , אם אני מוכן ללמוד לכתוב קוד והולך לעסוק בזה כל החיים אם זה יהיה לי כיף ונחמד וזורם אז 3 חודשים זה ממש מעט זמן. כמובן שמרגע שלקחתם את הקורס אני מציע להתייחס לעצמכם כסטודנטים ולקחת את הלימודים הללו ברצינות כי אם סיימתם את הקורס והבנתם אותו אפילו שהייתים צריכים לראות איזה נושא כמו לולאות כמה פעמים כדי להכניס את זה לראש סימן שאתם יכולים למשיך בתחום הזה ולקחת את הבסיס בתכנות שלמדם בקורס און ליין הזה קדימה ללימוד מתקדם של מערכות כמו מערכת ניהול מידע או בניית אתרים שזה כבר הרבה יותר מהנה אבל את הבסיס את תיהיו חייבים ללמוד.

ולכן קורס תכנות 3 חודשים הוא השקעה עבורכם כי עבודה רגילה תמיד תיהיה לנו אבל מה אם אתם תקחו את כל הבסיס בקורס הזה קדימה ותיהיו חזקים יותר בתחום של כתיבת קוד. הקורס הזה נפלא לאלו מכם שרוצים ללמוד תכנות כבר היום או לאלו מכם שעכשיו סטודנטים לתכנות בשפת סי.

שפת c תרגילים עם פתרונות מלאים

בקורס תמצאו המון תרגילים בשפת סי עם פתרונות שיעזרו לכם ללמוד תכנות ולהיות מתכנתים טובים יותר לדוגמא: "כתוב תוכנית שמקבלת 3 מספרים ומדפיסה את הממוצע שלהם" שאלה זו היא ברמת של קל מתוך 3 רמות בקורס שפת סי. התשובה לשאלה הזו היא מאוד פשוטה.


int num1 = 5;
int num2 = 2;
int num3 = 6;
float avg = (num1 + num2 + num3) / 3.0;
Printf("%f",avg);

בקיצור אם בא לכם להיות מתכנתים או שאתם לומדים שפת סי למתחילים ורוצים לקבל בסיסי חזק בתכנות אני ממליץ לכם לנסות את הקורס שכתבתי, אני בטוח שתשמחו מאוד להתחיל אותו. שיהיה המון בהצלחה בכל מה שתעשו בחיים ותתחילו להיות סטודנטים כבר היום !


נושאים שלומדים בשפת התכנות

שפת c - הקורס המלא כולל מבחני מה"ט 109 שיעורים

התקנה סביבת העבודה - Visual Studio
עבור לקורס
קלט ופלט - Input & Output
עבור לקורס
הירריכה של בלוקים - code blocks
עבור לקורס
חלק 23: מבחני מה"ט מבוא
עבור לקורס
מה"ט שאלות טבלאות מעקב
עבור לקורס
מה"ט מערכים - arrays
עבור לקורס
מה"ט רשימות מקושרות - Linked List
עבור לקורס
מה"ט מטריצות - matrix
עבור לקורס
מה"ט מחרוזות - string
עבור לקורס

מעל 237 סטודנטים צפו בקורסים שלנו ולמדו תכנות בקלות !
עבור לקורס

ליאור כבאזה

שפת c - הקורס המלא כולל מבחני מה"ט