Educa קורסים און ליין
איך-ללמוד-תכנות-לבד-מאפס

איך ללמוד תכנות לבד מאפס

עד לפני כמה שנים הייתי אומר שללמוד תכנות זה אולי קשה וצריך ללכת למכללה, אולם בעולם האינטרנטי של היום שהמידע נגיש אלינו אנו מקבלים נגישות לכל חומר ומידע שאנו רוצים ובשניות ובשפע.

יש הרבה שחושבים איך אפשר ללמוד תכנות מאפס במכללה אולי תואר ראשון וכן הלאה. לחלק מהאנשים יש זמן וכסף ללכת למכללה או לאוניברסיטה ולחלקם השני אין זמן או שזה עלול להיות יקר עבורם ועדיין לא ידעו אם ללמוד לכתוב קוד זה מה שהם רוצים.

אבל אני כאן רוצה לספר איך כן אפשר ללמוד לתכנת מאפס לבד ללא שום עזרה. המפתח כאן הוא להתחיל לחזק שריר חזק שאולי לא השתמשתם בו הרבה עדיין במטרה של לימודים והוא השריר של לימוד עצמי.

בתחילת דרכי בתחום הייטק לאחר לימודי התוכנה שלי התחלתי ללמוד טכנולוגיות של תכנות בעצמי , רוב החומר היה באנגלית ולא היה לי קל עם אנגלית בכלל בגלל שרוב החומר בעולם התכנות הוא באנגלית וזה המצב. אבל אז התחלתי לראות סרטונים ביוטיוב והתחלתי לתרגל לבד. האמת שזה לא היה קל בהתחלה בכלל ובאנגלית זה מוסיף עוד טיפה קושי כאשר אני צריך לא רק ללמוד את החומר אלה גם להבין מה נאמר בדיוק, נכון שיש כתוביות אבל עדיין נעזרתי בגוגל תרגום ליידי כל הזמן. וחיפשתי לדוגמא איך ללמוד java לבד ועוד דברים אחרים.

למדתי איך לכתוב קוד בצורה נכונה לבד ואת כל הטכנולוגיות החדשות בתחום הייטק לבדי, מה שאני רוצה להגיד זה שהמכללות מאכילות אתכם עם כפית את החומר הבסיסי אבל תמיד אתם תצטרכו ללמוד דברים חדשים וגישות אחרות בתכנות, ואת זה תצטרכו ללמוד לבד.

נכון בהתחלה זה קשה אבל אחרי שנה או יותר, השריר של הלימוד העצמי יתחזק ותוכלו לשם להשתפרות פלאים בתחום הלימוד העצמי. בגדול יש לנו נוירונים במוח שיוצרים קשר בכל יום שאנו לומדים משהו חדש ועם הזמן הקשרים במוח נעשים חזקים ומרובים יותר עד שהחומר כמעט יוטמע אצלנו במוח. ממש כמו שאתם לא תשכחו את השפה שאתם מדברים בה כי אתם מדברים אותה כל היום ושומרים על קשרים במח וגם אם תפסיקו ,הקשרים כל כך חזקים שהם לא יימחקו בתוך כמה שנים בודדות.
 

ללמוד לתכנת בעזרת קורס קצר און ליין

אם האפשרויות ללמוד תכנות לבד כמו שהזכרתי למעלה לא הכי נוחות עבורכם אני מבין אתכם. אתם יכולים לקחת קורס תכנות קצר בעברית ולקבל את כל היסודות של התכנות ואת אוצר המילים הבסיסי שישמש אתכם להבין את התחום ממש כמו בכל מקצוע אחר, ההתחלה היא טיפה מוזרה. אפשר ללמוד תכנות ב java או קורס תכנות און ליין בשפת סי לבד ובעברית ע"י כמה קורסים בסיסים שהכנתי שיכניסו אתכם לעניינים בעולם ההייטק והתכנות.

בניתי קורסים לכתוב שמלמד איך לכתוב קוד מאפס ללא צורך בשום ידע קודם וגם לא צריך אנגלית חזקה בכלל וגם לא מתמטיקה, רק רצון ללמוד מהצד שלכם וסבלנות.

הקורסים בנויים משיעורי החומר בתכנות שהוא מאוד בסיסי ולאחר מכן אתם מקבלים שיעורי בית ולאחר מכן אתם צופים בשיעור הפתרונות המפורט של התרגילים, ממש פשוט. ככל שתשברו את הראש לבד ככה תצרו קשרים חדשים במח (ניורונים) ותלמדו את אבני הדרך הבסיסים שיש בתכנות כמו: משתנים,תנאים, לולאות , פונקציות , מערכים , מחרוזות ועוד.... ותזכרו שתדעו אותם בזמן שצריך לדעת אותם ע"פ מהלך הקורס, כלומר תנו לזמן לעשות את שלו עד שתדעו.
 

ההשקעה הכי טובה היא בך

לא בורסה ולא קריפטו, אתם זה המוצר של עצמכם,ככל שתשקיעו יותר שעות להשביח את הנכס הזה (אתם) ככה תרוויחו יותר בחיים בכל רובד בחיים שלכם. אתם עלולים לקחת את הקורס וכל יום להשקיע לפחות שעה בעצמכם בלימוד עצמי. כדי להתקדם וללמוד תצטרכו לוותר על זמן מול הטלוויזיה או הפלאפון ולתת אותו לעצמכם. ככה זה בחיים צריך לוותר על משהו אחד כדי להתקדם במשהו אחר, לרוב זה וויתור על זמן פנאי בשביל קבלת מקצוע או שיפור עצמי שלנו פיסי או מוחי.

אתם תוכלו להתחיל לתכנת כבר בעוד כמה דקות אם תרצו, ורק תזכרו את אלמנט הזמן שהוא לאט לאט יסדר לכם את החומר בראש וככה זוהי עקומת הלמידה של המוח האנושי. בהצלחה בכל מה שתעשו ובחיים ותתחילו לכתוב קוד ! נתראה בקורס.


נושאים שלומדים בשפת התכנות

קורס ג'אבה - Java בסיסי למתחילים 44 שיעורים

לולאות מקוננות - Nested Loops
עבור לקורס
Math - ספרית מתמטיקה
עבור לקורס

מעל 237 סטודנטים צפו בקורסים שלנו ולמדו תכנות בקלות !
עבור לקורס

ליאור כבאזה

קורס ג'אבה - Java בסיסי למתחילים