Educa קורסים און ליין

קורס סי שארפ - קליל לכל אחד

היום כבר אפשר ללמוד תכנות בקלות ובמהירות ואם אתם רוצים לקחת קורס בשפת סי שארפ אז יש לנו כמה דרכים לעזור לכם בנושא הזה.
ראשית כל אני רוצה להגיד שאם אתם בתחילת הדרך שלכם בעולם ההיטק או עדיין לא מודעים לכך אז שתדעו שזה תחום ממלא עם המון אופציות מדליקות להתקדם והמון רוודים.

האם אני יכול לכתוב קוד בשפת סי שארפ ?

בוודאי. כל אחד יכול להתחיל לכתוב קוד כבר עכשיו. קוראים לי ליאור כבאזה ואני מתכנת כבר למעלה מ 8 שנים בהייטק. ולאחר שראיתי המון קורסים ללמוד תכנות בשפת סי שארפ רציתי להביא את הקורס הפשוט ביותר ללמוד שפת סי שארטפ שהוא כל כך פשוט שאתם לא תאמינו.

נכון אין קסם וכמו כל שפה חדשה לוקח זמן ללמוד את התחביר שלה אבל ברגע שאתם מתרגלים תוך זמן קצר אתם תבינו מזה לכתוב תוכנית למחשב ואיזה דבר מספק זה. יש המון קורסים ללמוד תכנות אבל כאן אני מציע לכם קורס יש יסודות התכנות השפת סי שכולל את כל אבני הדרך שכל מתכנת לומד ולא משנה באיזה שפה זה.

מה לומדים בקורס שפת סי שארפ?

אתם תלמדו את אבני הדרך בתכנות ותקבלו דוגמאות ושיעורי בית בכל נושא שהוא

  • משתנים
  • תנאים
  • מחרוזות
  • לולאות
  • פונקציות
  • מערכים
  • ועוד..
int x = 5;
int y = 3;
int sum = x + y;
Console.WriteLine("Sum is " + sum);

תשקיעו בעצמכם כמה שאפשר - אצם זה המוצר

בחיים אנחנו מחפשים הרבה השקעות בכל מני תחומים אבל אחת ההשקעות הטובות ביותר היא בכם. אם אתם רוצים ללמוד תכנות או ללמוד כל דבר אחר אתם תצברו ידע וזה המון כח אם זה מקצוע חדש ואם זה כח לקבל החלטה נכונה כאשר תגיעה הצומת אליכם.

לכן אם אתם אוהבים מחשבים ואין לכם מושג האם תכנות בשפת סי שארפ זה בשבילכם הכנתי עבורכם את אחד הקורסים הפשוטים ביותר שתתקלו בהם עם למעלה מ 150 סטודנטים מרוצים ודירוג של 4.5 כוכבים לפחות על הקורסים שלי.

והמחיר ממש ממש נמוך ממש כמו שיעור פרטי אחד או שניים.

התרשמו עכשיו מהקרוס בחינם ללא עלות

בדף הקורס תראו שיעורים שפתוחים לציה כנסיון אני ממליץ לכם לראות את רוח הדברים ואם הדבר נראה לכם מתאים אז פשוט לעשות את זה כמו שאומרים וללמוד תכנות ולהתפתח בשפת סי שארפ כמו שצריך.

בהצלחה !


נושאים שלומדים בשפת התכנות

מבוא לתכנות בשפת #C 39 שיעורים


מעל 237 סטודנטים צפו בקורסים שלנו ולמדו תכנות בקלות !
עבור לקורס

ליאור כבאזה

מבוא לתכנות בשפת #C