Educa קורסים און ליין

האם לימוד java למתחילים מתאים לך ?

שלום לכולם קוראים לי ליאור ואני מתכנת בתחום ההייטק משנת 2013. אני כותב אתרים ומערכות CRM לניהול מידע, עבדתי בכמה חברות בתחום ההייטק וכיום אני נמצא בחברה מאוד מוכרת. במאמר זה נדון על השאלה האם ללמוד תכנות והאם יהיה נכון להתחיל בשפת ג'אבה או בשפת תכנות אחרת. כיום בעולם יש המון שפות תכנות שמתחלקות ל Client ו Server

בצד הלקוח(דפדפן) ניתן למצוא שפות כמו:

  • Javascript
  • Html
  • Css
  • Ajax

ובצד השרת ניתן למצוא את השפות:

  • Java
  • PHP
  • ASP.NET (C#)
  • Python
  • Ruby on rails ועוד...

 

שאנו לומדים שפת צד שרת כמו Java אז בד"כ אנו מתחילים מאבני הדרך הבסיסיות שכל מתחנת לומד ולא משנה באיזה שפה והם משותפות כמעט לכל שפות השרת. והאבני הדרך הם: משתנים, תנאים , לולאות , פונקציות , מחרוזות, מערכים ועוד...

היא אחת השפות הכי חזקות היום עם אחוז מאוד גבוה של מפתחים. וזאת בגלל שכל מכשרי האנדרואיד רצים על היום על מערכות של גאבה והיא השפה הרשמית. כאשר מפתחים אפליקציות לאנדרואיד אנו משתמשים בקוד של ג'אבה שעובר כמה תהליכים בדרך והופך ל APK (Android Application Package) שזה בעצם האפליקציה שלנו.

בנוסף ניתן לפתח בשפה הזאת כמה סוגי של אפליקציות כמו: אפליקציות Web – במילים אחרות אתרי אינטרנט חזקים ומאובטחים בעזרת עקרונות מ java. אפליקציות שולחניות – Desktop GUI APP שבעצם נריץ תוכנות על המחשב שלנו. אפליקציות לאנדרואיד – האפליקציות שאתם מכירים של משתמשי האנדרואיד ולא האפל.

Java היא שפת תומכת בעיקרון של תכנות מונחה עצמים ובנוסף תוכלו לממש מנגנוני אבטחה באפליקציה שלכם בעזרת כמה מהטכנולוגיות שבנויות לג'אבה.

איך אפשר ללמוד java באופן עצמאי כבר היום

אתם יכולים לנסות ולהתחיל לתכנת עוד היום ולא חייב לקחת את המסלול של שנתיים לימוד (הנדסאי) או 3 שנים לימוד (תואר במדעי המחשב) או 4 שנים (מהנדס תוכנה) כדי להבין אם אתם אוהבים את זה וזה מה שתרצו לעשות בכל יום.
אם תרצו לנסות להתחיל לכתוב קוד אני ממליץ לכם קורס און ליין בשפת ג'אבה שהכנתי שמלמד אתכם את כל אבני הדרך הבסיסיות שכל מתכנת חייב להכיר.
הקורס זמין באתר אדוקה ללימוד קורסים של תכנות.

לא צריך להיות גאון גדול ולא צריך לדעת אנגלית ברמה גבוה(רק ללמוד כמה מילים פשוטות) ובטח שלא במתמטיקה.

זהו קורס תכנות 3 חודשים און ליין כאשר כבר אחרי שבוע תוכלו לראות ניצוצות ראשונים של תכנות ועם הזמן זה ישתפר כמובן עד שתכתבו קוד בצורה הרבה יותר רציפה.
אתם תוכלו ללמוד java בקלות כי הקורס הוא און ליין ומאפס וכולל שיעורים לבית ושיעור פתרונות מורחב ולא מצריך שום ידע קודם.
אז אם בא לך לחממם את האצבעות ולרשום קצת קוד אני מזמין אותך לצפות בכמה שיעורים בדף של הקורס Java בסיסי למתחילים ללא שום עלות.
אם יש לכם שאלה אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בעמוד - צור קשר. בהצלחה ! ואני מאחל לכם לכתוב בג'אבה ולהתקדם כבר היום.


נושאים שלומדים בשפת התכנות

קורס ג'אבה - Java בסיסי למתחילים 44 שיעורים

לולאות מקוננות - Nested Loops
עבור לקורס
Math - ספרית מתמטיקה
עבור לקורס

מעל 237 סטודנטים צפו בקורסים שלנו ולמדו תכנות בקלות !
עבור לקורס

ליאור כבאזה

קורס ג'אבה - Java בסיסי למתחילים